logo

obrazki/emil.jpgWYPRAWY - Mój pierwszy karp

Mój pierwszy Karp

Przedstawiamy krótki artykuł naszego młodego kolegi z Nowogrodu Bobrzańskiego o jego pierwszym złowionym cyprinusie.
Gratulacje Emil od wszystkich chłopaków z Nowej Soli

W ostatni weekend lata wybrałem się na żwirownię w Nowogrodzie Bobrzańskim. Tydzień wcześniej zanęciłem łowisko kulkami TB o smaku wanilii. Do wody sypałem gotowaną kukurydzę i po 20 kulek. Zanęta była wyrzucana na zarośnięte wypłycenie o głębokości 2,50m. Na zasiadkę udałem się pod wieczór. Na rybach spotkałem się z wujkiem który także jest karpiarzem. Zestawy wywiozłem o godzinie 19:00, później rozłożyłem namiot i resztę rzeczy. O 21:00 rozpaliliśmy ognisko. O 22:00 wujek złowił karpia o wadze 6,35kg. Później położyłem się spać. Rano o godzinie 11:55 nastąpił odjazd i po 20 minutach holu ukazał się na brzegu piękny karp lustrzeń o wadze 8,50kg. Później brały tylko leszcze. W niedzielę o 12:00 zwinąłem wędkę i zapakowałem wszystkie rzeczy. Wróciłem do domu bardzo zadowolony.